BURAK DEMİRCİ / NÖBETÇİ GAZETE
Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, I. Murad'ın vefatının sene-i devriyesi dolayısıyla düzenlenecek anma programı öncesinde Murad Hüdavendigâr Camii'nde cuma namazını kıldı.

Cuma namazının ardından cami avlusunda vatandaşlarla bir araya gelen Başkan Aydın, belediye tarafından hazırlanan pilavı CHP Osmangazi İlçe Başkanı Raşit Gürbüz, Osmangazi Belediye Başkan Yardımcısı Mutlu Esendemir ile birlikte vatandaşlara ikram etti. Yoğun ilgi gören ikram programında Başkan Aydın, vatandaşlarla sohbet ederek hayırlı cumalar diledi.
Pilav ikramının ardından Murad Hüdavendigâr Türbesi'ni ziyaret eden Başkan Aydın, CHP Osmangazi İlçe Başkanı Raşit Gürbüz, Osmangazi Belediye Başkan Yardımcısı Mutlu Esendemir, burada I. Murad için dua etti.




