EuroLeague yönetimi, ligin gelecek sezondan itibaren 20 takımla devam edeceğini açıkladı. Beşiktaş GAİN, Monaco’nun yerine 20’nci takım olarak EuroLeague'e katıldı.
Kaynak: DHA
EuroLeague yönetimi, ligin gelecek sezondan itibaren 20 takımla devam edeceğini açıkladı. Beşiktaş GAİN, Monaco’nun yerine 20’nci takım olarak EuroLeague'e katıldı.