SÜMEYYE BÜYÜKKARAGÖZ / NÖBETÇİ GAZETE
Bursa Büyükşehir Belediyesi ve Bursa İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından planlanan 17. Sokak Oyunları Şenliği kapsamında, Bursa’nın kırsal mahalleleri ile uzak ilçelerinde eğitim gören öğrenciler geleneksel sokak oyunlarıyla Reşat Oyal Kültür Parkı’nda buluştu. Kültürel mirasın gelecek kuşaklara aktarılmasının hedeflendiği şenlikte çocuklar hem eğlenceli vakit geçirdi hem de geçmişten günümüze ulaşan oyunları deneyimledi.
Programa Bursa İl Milli Eğitim Müdürü Gürhan Çokgezer, Bursa Büyükşehir Belediye Başkan Vekili Osman Şahin, öğretmenler ve öğrenciler katıldı.

Etkinlikte konuşan Bursa İl Milli Eğitim Müdürü Gürhan Çokgezer, şenliğin düzenlenmesinde emeği geçen kurum ve paydaşlara teşekkür etti. Çocukların gün boyunca keyifli vakit geçirmesini temenni eden Çokgezer, “İnşallah çocuklarımızı da akşam evlerine mutlu bir şekilde göndermeyi arzu ediyoruz” ifadelerini kullandı.
“ÇOCUKLARIMIZIN MUTLULUĞU İÇİN ÇALIŞIYORUZ”
Bursa Büyükşehir Belediye Başkan Vekili Osman Şahin ise Bursa Büyükşehir Belediyesi olarak çocukların ve gençlerin her zaman yanında olduklarını vurguladı. Şahin, Bursa’da yaşayan vatandaşların mutluluğunu önemsediklerini belirterek, “Bizim tek derdimiz, tek gayemiz, tek işimiz Bursa’da yaşayan vatandaşlarımızın mutlu olması ve bizim geleceğimiz olan çocuklarımızın başarılı olması” dedi.
Çocukların geleceği için çalışmalarını sürdürdüklerini kaydeden Şahin, belediye olarak eğitimden sosyal etkinliklere kadar birçok alanda destek vermeye devam edeceklerini ifade etti.

Konuşmaların ardından öğrenciler çeşitli sokak oyunlarına katıldı. Gün boyunca düzenlenen etkinliklerde çocuklar oyunlar oynayıp şarkılar söyleyerek eğlenceli vakit geçirdi. Renkli görüntülere sahne olan şenlikte öğrenciler hem geleneksel oyunları deneyimledi hem de arkadaşlarıyla unutulmaz anlar yaşadı.





