HEDİYE YAĞMUR - SÜMEYYE BÜYÜKKARAGÖZ / NÖBETÇİ GAZETE
Havaların ısınmasıyla birlikte mangal kültürü yeniden canlanırken, kasap ve ızgara ürünlerine olan talepte de artış yaşanıyor. İşletmeciler, yaz döneminde özellikle tavuk ürünlerinin daha yoğun ilgi gördüğünü belirtiyor.
Sem-et Izgara çalışanı Ali Doğan, yaz aylarında mangal ürünlerine olan talebin arttığını ifade etti. Doğan, özellikle kasap köfte, pirzola ve çeşitli ızgara ürünlerinin piknik sezonunda öne çıktığını belirtti.

Tavuk ürünlerinin de yoğun şekilde tercih edildiğini söyleyen Doğan, yaz aylarında bu ürünlerin günlük tüketim mantığıyla değerlendirilmesi gerektiğini vurguladı. Üretimden tüketime kadar sürecin hızlı ilerlemesinin önemine dikkat çekerek, tüketicilerin güvenilir işletmeleri tercih etmesinin daha sağlıklı olacağını ifade etti.
Fiyat politikalarına da değinen Doğan, işletme olarak fiyatları mümkün olduğunca dengede tutmaya çalıştıklarını ve bu durumun müşteri memnuniyetine yansıdığını söyledi. Müşterilerden gelen geri dönüşlerin olumlu olduğunu da aktardı.
Beyaz et ve kırmızı et tercihine ilişkin değerlendirmede bulunan Doğan, her iki ürün grubuna da ilgi olduğunu ancak yaz aylarında piknik kültürü nedeniyle ızgara ve köfte çeşitlerinin daha fazla öne çıktığını belirtti.




