İstanbul"da meydana gelen depremin ardından telefon şebekelerinde yaşanan sorunlar, vatandaşların dikkatini çekti. Deprem sonrası arama yapamama, sinyal ulaşmama gibi problemlerle karşılaşan kullanıcılar, hatların ne zaman normale döneceğini merak ediyor. Peki, hatlarda sorun mu var, neden çekmiyor?

Özgür Özel'den 'Cemil Tugay' açıklaması: 'Bunlar hak ediyor' demedim, istifasına rızam yok'
Özgür Özel'den 'Cemil Tugay' açıklaması: 'Bunlar hak ediyor' demedim, istifasına rızam yok'
İçeriği Görüntüle

ŞEBEKE SORUNU MU VAR?
Deprem sonrası İstanbul genelinde birçok kullanıcı, telefon hatlarında bağlantı sorunları yaşadığını bildirdi. Aramaların ulaşmaması ve hatların düşmemesi gibi şikayetler öne çıkarken, Türk Telekom gibi operatörlerden henüz resmi bir açıklama gelmedi.

Kaynak: Nazlı Yiğit