Edinilen bilgiye göre, TEM Otoyolu Gerede mevkiinde Ankara istikametine seyir halinde olan ve ismi öğrenilemeyen tır sürücüsü, ters yöne dönmek için itfaiye ve ambulansların kullandığı, diğer araçların kullanmasının yasak olduğu 'acil dönüş noktasını" kullanmak istedi.

Bursa'da tansiyon yükseldi! 2 grup arasında sopa ve yumruklar konuştu
Bursa'da tansiyon yükseldi! 2 grup arasında sopa ve yumruklar konuştu
İçeriği Görüntüle

Gece saat 00.15 sıralarında yaşanan olayda, şeritleri kapatarak acil dönüş noktasından dönen tır trafiği tehlikeye soktu. İstanbul istikametine seyir halinde olan bir otomobilin araç içi kamerasına yansıyan görüntüler tehlikeyi gözler önüne serdi.
 

Kaynak: İHA