Başkan Aydın'ın X sosyal medya hesabından yaptığı paylaşım şu şekilde:

"Gidip göreceğiz, dokunacağız, çözüm üreteceğiz. Bizim anlayışımız halkçı, sosyal belediyecilik. Bugün Soğanlı Mahallemizdeki komşularımıza günaydın diyerek güne başladık. Taleplerini dinledik, önerilerini not aldık. Hep birlikte, ortak akılla Osmangazi"yi daha yaşanabilir hale getirmek için çalışmaya devam edeceğiz."

Gençlerin sesi Bursa’dan yükseldi
Gençlerin sesi Bursa’dan yükseldi
İçeriği Görüntüle

Kaynak: Seçil Semiz Özcan