Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz, X sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda "Yıldırım"ımızda dayanışmanın en güzel örneklerini yaşatıyor, hem sofralarımızı hem de gönüllerimizi birleştiriyoruz" ifadelerini kullanarak, yaşlılara ve hastalara sıcak yemek ulaştırmaya devam edeceklerinin bilgisini verdi. 

Kaynak: Seçil Semiz Özcan